خبرگزاری کار ایران

ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در هرمزگان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۴۹۹

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در این استان را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه در هرمزگان با اشاره به برنامه ریزی انجام شده به منظور برگزاری هرچه مطلوبتر این مناسبت در سطح حوزه های مختلف قضایی استان، مهمترین برنامه های پیش بینی شده از سوی این ستاد را اعلام کرد.

مجتبی قهرمانی در جریان برگزاری نشست شورای قضایی استان هرمزگان با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهیدان به ویژه شهید بهشتی، اظهار کرد: حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دیدار مسئولان قضایی با نماینده ولی فقیه در استان، پخش مصاحبه رادیو تلویزیونی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان بندرعباس از طریق صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، برگزاری نشست ها و همایش های مختلف با حضور مسئولان دستگاه قضایی و قضات و کارکنان دستگاه قضایی و نمایندگان وکلا و حقوقدانان از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: سخنرانی رئیس کل دادگستری استان در آیین سیاسی عبادی نمازجمعه شهرستان بندرعباس، حضور مسئولان قضایی استان در میز خدمت قضایی و پاسخگویی به مطالبات مردم، برگزاری کنفرانس خبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان مرکز استان و مسئولان سازمان های تابعه قوه قضاییه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، معرفی قضات و کارمندان نمونه دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضاییه، دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دستگاه قضایی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی را به عنوان بخش هایی دیگر از برنامه های پیش بینی شده به منظور گرامیداشت هفته قوه قضاییه در استان هرمزگان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ،ملاقات مسئولان قضایی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارائه گزارش عملکرد یک ساله دستگاه قضایی کشور از سوی رئیس قوه قضاییه را به عنوان برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضائیه عنوان کرد.

قهرمانی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، هفته قوه قضاییه را فرصت مغتنمی به منظور معرفی عملکرد، اقدامات و دستاوردهای دستگاه قضایی استان و سازمان های وابسته به مردم و همچنین ارزیابی عملکرد یکسال گذشته و شناسایی نقاط قوت و ضعف آن برشمرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این نشست، افزایش هماهنگی در عملکرد و برنامه ریزی ها میان اعضای شورای قضایی استان را زمینه ساز دستیابی به نتیجه مطلوبتر در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده از سوی دستگاه قضایی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز