خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۰۸۱

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، اطلاعیه خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به این شرح است: 

اکنون که در سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)،رهبر شیعیان و مستضعفان جهان_ این فریاد گر خستگی ناپذیر قرار داریم ، بیش از هر زمان دیگری به تاسی به خط نورانی این رهبر آزاده و ظلم ستیز معتقدیم.

در عصری که سلطه گران بیش از هر زمان دیگری قدرت خود را در جهان امروز به رخ ستمدیدگان عالم می کشند ، غم نبود او را از عمق جان حس می کنیم. او که دوستدار حقیقی پابرهنگان و کوخ نشینان بود و یک تار موی محرومان را به کاخ نشینان نمی فروخت .

او که تاثیر فقدانش در هر زمانی آشکار بوده است و یگانه مرهم و تسلی این فقدان، حضور و ولایت حکیمانه رهبر فرزانه و مقتدر دیگری از تبار آل الله بوده است.

خمینی کبیر در مقاطع حساس فقط خدا و مردمش را هدف و نشانه خود می دانست و باور داشت که فقط با اتکال به خداوند مسائل و مشکلات بزرگ را میتوان حل کرد.

به ما آموخت گشودن گره ها و تشخیص سره از ناسره در پناه خداوند و یاری او ممکن است.

 در هیچ مقطعی تهیدستان و فقیران را تنها نمی گذاشت و از هر راهی که که برای آنان دشواری و سختی داشت کناره می گرفت. اکنون که سالهاست او در دل خاک آرمیده؛ نام و راهش همچون مشعلی فروزان ، هدایتگر همه پابرهنگان عالم است.

 در ۱۴ خرداد به رسم همیشگی در حرم شریفش گرد هم می آییم تا باورمان را به باورهای زلال او گره بزنیم. البته همانگونه که او می اندیشید به مرشد راه او حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) اقتدا کرده ایم و در این مسیر با قوّت و پر اراده قدم برداشته ایم. اگرچه مقصد سخت و راه مشکل است اما اعتقاد به باورهای توحیدی و خط ناب و زلال علوی که در کوره عدالت گداخته شده همواره امیدمان را به موفقیت بیشتر و بیشتر میکند.

 خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ،عموم مردم قدرشناس، کارگران شریف بویژه اعضای خود را به شرکت وسیع در مراسم سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمانهای والای او و استماع فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب فرا می خواند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز