خبرگزاری کار ایران

نشست امیرعبداللهیان با مدیران و کارشناسان ارشد معاونت حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۱۳۶

نشست وزیر امور خارجه با مدیران و کارشناسان ارشد معاونت حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در نشست تخصصی به ریاست حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با مجموعه مدیران و کارشناسان ارشد حوزه معاونت حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه، آخرین روند موضوعات و مسائل مهم بین‌المللی، برنامه‌ها و روند تعاملات و مشارکت ایران و همچنین فعالیت برخی نهادهای ملی مسئول پروژه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

در این جلسه، مسائل متعدد زیست محیطی، مهاجران و پناهندگان با تمرکز بر اولویت‌ها، برنامه‌های کاری سال و چگونگی مشارکت و مساعدت وزارت امور خارجه به سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و پیگیری همکاری‌های دو و چند جانبه به ویژه در مسایل مهم آب و مهار ریزگردها مورد بررسی قرار گرفت و راهکارها برای مدیریت و پیشبرد بهینه این موضوعات توسط وزارت امور خارجه، بررسی شد. 

موضوع حقوق‌بشر و بررسی روندها و رویکردهای بین‌المللی و همچنین سفر اخیر گزارشگر ویژه آثار منفی اقدامات قهری یکجانبه (تحریم‌ها) به ایران که با هدف بررسی آثار تحریم‌های نامشروع و ضد بشری بر وضعیت حقوق بشر انجام شد، از دیگر محورهای این نشست بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز