خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

بازخوانی و تبیین حقایق حماسۀ مقاومت رسالت مستمر اصحاب فکر، فرهنگ و رسانه است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۰۸۸

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر و بر تبیین حقایق و واقعیت‌های حماسۀ مقاومت تاکید کرد.

به گزارش ایلنا،  متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بســم الله الـرحـمن الـرحیـم»

سالروز حماسۀ آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را باید فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت ملت ایران در تداوم انقلاب اسلامی و عبور از گذرگاه های خطیر تاریخی برای دست‌یابی به اهداف و آرمان‌های بلند نظام و پیشرفت و تعالی کشور دانست.

عملیات عزتمند بیت المقدس و فتح خرمشهر، عرصۀحاکمیت معنویت و روحیه انقلابی، مجاهدت ملت غیور ایران تحت زعامت و فرماندهی فرمانده کل قوا در سایه سار توکل به نصرت الهی و تکیه به توان داخلی بود، که توانست ناکارآمدی قدرت های استکباری را در برابر قدرت الهی به نمایش بگذارد که باگذشت سالیان متمادی این معجزه الهی؛ جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی به یک قدرت تأثیرگذار و فرامنطقه‌ی انکار ناپذیر تبدیل شده است.

بی‌تردید بازخوانی و تبیین حقایق و واقعیت‌های حماسۀ مقاومت و دفاع مقدس ملت ایران از جمله  عملیات آزادسازی خرمشهر و دیگر مناطق اشغالی از لوث وجود متجاوزین، رسالت مستمر اصحاب فکر، فرهنگ و رسانه است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن سلام و درود و نثار صلوات به روح پرفتوح تمامی شهدای والامقام به ویژه شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی و دفاع مقدس معتقد است در چلۀ دوم انقلاب و در قرن پانزدهم باید با برنامه‌ریزی دقیق و تدبیر و اقدام جهادی در اندیشه فتح خرمشهرهای فرهنگی و اقتصادی بوده و با فروکاستن از نارسائی ها و مشکلات و با وحدت، همدلی و تشریک مساعی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فکری، علمی و تولیدی بستر مناسبی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب فراهم ساخته و بلطف حق تعالی قله‌های شرف و عزت ملی را فتح نموده و شاهد توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز