خبرگزاری کار ایران

جلال‌زاده به سمت رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۵۷۶

حجت الاسلام والمسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی دکتر وحید جلال‌زاده را به عنوان رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا،  از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر وحید جلال‌زاده

سلام علیکم؛

با شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، نظام سیاسی مردم سالاری دینی ظهور یافت و منافع استراتژیک و راهبردی استکبار و بویژه زیاده خواهی‌های ایالات متحده آمریکا در منطقه حساس خاورمیانه و خلیج‌فارس با چالش‌های جدی و متعددی روبرو شد. نظام سلطه در مواجهه با معجزه قرن مبتنی براندیشه نوین سیاسی، از تمامی ساحت‌های جنگ سخت و نرم وهمه‌ی ابزارهای سیاسی، نظامی، تبلیغاتی و حتی ترور و تحریم بهره‌گرفت و انقلاب‌اسلامی در تمامی این مصاف‌های نابرابر با تکیه بر قدرت پایگاه اجتماعی و فرهنگ ایثار و مقاومت، دشمن را از دستیابی به اهدافش نا امید ساخت.

بی‌تردید بازخوانی حوادث مهم تاریخ ایران اسلامی من‌جمله فاجعه هفتم تیرماه و تبیین کارنامه سیاه و ننگین حقوق بشر آمریکایی در تثبیت حقانیت  و هویت‌بخشی مناسبات بین نسلی بسیار مهم بوده و چهره پلید آمریکا و دموکراسی غربی را آشکارتر می سازد.

لذا با عنایت به رویکرد و سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دراهتمام به نهضت رونمایی از حقایق، روایتگری و جهاد تبیین بویژه در خصوص حقوق بشر، به‌مثابه بنیادی ترین حق انسانی از یک سو و افشای جنایت‌های آمریکا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ناقضان حقوق بشر و ایجاد کننده نا امنی و کشتار مردم بی‌گناه از سوی دیگر و بزرگداشت سالگرد شهدای فاجعه هفتم‌تیر؛ جناب‌عالی که بحمدالله دارای تجارب ارزنده، روحیه انقلابی و جهادگری هستید به‌عنوان 'رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکائی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی' سال ۱۴۰۱ منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در پرتو توجهات بقیة الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت ها؛ در عمل به منویات ولی امر مسلمین امام‌خامنه‌ای (مدظله العالی) و در راستای تحقق اهداف ستاد موفق و موید باشید.

محمد حسین موسی‌پور

نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز