خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جمع خبرنگاران:

رضایت مردم در کنار امنیت مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۲۶

وزیر کشور گفت: باید با زائران امام خوب برخورد و اسکان‌دهی شوند، یعنی اگر بخواهیم رضایت امام را جلب کنیم نباید چیزی را کم بذاریم. درست است که بحث امنیت بسیار مهم است اما رضایت مردم هم بسیار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد وحیدی در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال امام رحمت‌الله گفت: تبیین آن‌چه که درباره حضرت امام(ره) است، وظیفه تک تک ماست و یک بحث پایان‌ناپذیر است. همگی به حضرت امام (ره) مدیون هستیم.

وزیر کشور بیان کرد: حرکت حضرت امام (ره) با پرچم‌داری مقام معظم رهبری ادامه دارد. وعده‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری امروز در حال تحقق است، فروپاشی استکبار غرب و دین‌داری مردم در حال تحقق است.

وی افزود: امروز همه معارف بلند انسانی در این حرکت بزرگ نهفته است و تلاش‌های دشمن برای خاموش کردن این مطلب به جای نرسیده است.

وحیدی تاکید کرد: نکته اصلی در این است که بزرگداشت حضرت امام هر سال بیش از سال پیش باید باشکوه‌تر برگزار شود. همان‌طور که امروز اربعین تبدیل به نقطه اوج ایمانی شده است، همان طور که روز قدس و ۲۲ بهمن روز مهمی شده است نباید این روزها را از دست بدهیم.

وی بیان کرد: عزیزان ما در دستگاه‌های علمی و فرهنگی و همه نهادها باید نقش خودشان را در این موضوع ایفا کنند. جمله جمله کلمات امام حکمت است که به دل می‌نشیند، در فضای مجازی این جملات و سخنان باید نشر داده شود. در این دوران باید کتاب‌های جدیدی در حوزه تبیین اندیشه‌های امام رونمایی شود.

وزیر کشور گفت: انتشار ایده‌های حضرت امام بسیار بسیار مهم است. در دانشگاه‌ها و مدارس نمی‌دانم چه برنامه‌ای گذاشته شده است، مراسم ارتحال که فقط نباید به مراسم حرم خلاصه شود. باید یک برنامه مشخصی در دانشگاه‌ها و مدارس وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله بعدی فراگیری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام باید باشد و همه باید متاثر از این موضوع باشند و این مساله باید سیطره خودش را داشته باشد.

وزیر کشور عنوان کرد: اینکه دیگران بیایند حرف بزنند بسیار مهم است، چراکه امام باید از زبان دیگران شنیده شود. پوشش دادن این مطلب از سوی اقلیت‌های دینی و مذهبی بسیار مهم است.

وی افزود: از شخصیت‌های جدیدی که تاکنون درباره امام صحبت نکرده‌اند باید حرف گرفته شود. دشمن بارها با تلاش‌های بسیار خواسته امام را محو کند اما نتوانسته است.

وزیر کشور عنوان کرد: قرارگاه خاصی برای مراسم ارتحال حضرت امام خمینی رحمت الله تشکیل خواهد شد تا هیچ کاری بر زمین نماند.

وحیدی ادامه داد: باید با زائران امام خوب برخورد و اسکان‌دهی شوند، یعنی اگر بخواهیم رضایت امام را جلب کنیم نباید چیزی را کم بذاریم. درست است که بحث امنیت بسیار مهم است اما رضایت مردم هم بسیار است.

وی تاکید کرد: این چند روز باقی مانده تحرک بیشتر باید صورت گیرد تا مابقی کارها انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز