خبرگزاری کار ایران

حداد عادل در جمع خبرنگاران:

اخبار نظارت بر عملکرد منتخبین شورای ائتلاف را در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۰۲۵

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: اخبار نظارت بر عملکرد منتخبین شورای ائتلاف در شورای شهر و مجلس شورای اسلامی را در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی حداد عادل در حاشیه نشست کشوری حزب نسل نو در جمع خبرنگاران در خصوص ساز و کار شورای ائتلاف برای نظارت بر عملکرد منتخبین شورای شهر و مجلس شورای اسلامی گفت: ساز و کاری طراحی شده و قدم های اولیه هم برداشته شده و ادامه خواهد یافت و اخبارش را هم در اختیار رسانه‌ها می‌گذاریم. 

حدادعادل تاکید کرد: شورای ائتلاف نظارت و ارتباط سازمان یافته با نیروهای خودش دارد و در این دو سال اخیر هم بی اقدام نبودیم ولی برای دوسال آینده هم برنامه های گسترده تری داریم که به موقع اعلام خواهد شد.

حداد عادل همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به حواشی اتفاق افتاده درباره ماجرای رئیس مجلس در زمان انتخابات هیئت رئیسه مجلس آیا تغییری در ترکیب هیات رئیسه اتفاق خواهد افتاد، گفت: با توجه به شناختی که از مجلس فعلی دارم، علاقه‌ دارم به جای پرداختن به حاشیه‌ها کار بکنند و بعید می‌دانم تغییر مهمی در ترکیب هیئت رییسه مجلس اتفاقی بیافتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز