خبرگزاری کار ایران

احمدنژاد در تذکری خطاب به رئیس جمهور:

مردمی بودن فقط به شعار نیست/ خوزستان روز به روز شاهد بی‌توجهی بیشتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۴۳۶

نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: مردمی بودن فقط به شعار نیست و باید در عمل حفظ شود، می‌طلبد رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم تدبیر کند.

به گزارش ایلنا،  سیدلفته احمدنژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه آیا مردمی بودن فقط به شعار است و یا باید در عمل مردمی بودن حفظ شود، گفت: اینکه فقط بین مردم باشیم و نتوانیم کاری برای آن‌ها کنیم درست و خوشایند نیست؛ سفره مردم متاسفانه روز به روز کوچکتر می شود و تورم و گرانی آن ها را مستاصل کرده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در تمامی زمینه‌ها پای نظام بوده و هستند، می‌طلبد تدبیری برای گرانی ها و تورم افسارگسیخته کنید که امید مردم به ناامیدی تبدیل نشود.

وی ادامه داد: استان خوزستان تمامی توان خود را برای حمایت از دولت مردمی گذاشت، اما متاسفانه روز به روز شاهد بی توجهی بیشتر می شود، از یک سو گرانی و امرار معاش مردم بسیار سخت شده و از سویی ریزگردها به عنوان مهمان ناخوانده ریه های مردم را نابود کرده، آیا وقت آن نرسیده است که فکر اساسی برای حل این معضل شود؛ خوزستانی که اکثر ثروت های کشور مانند نفت، گاز، بنادر، گمرکات و مرزها را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز