خبرگزاری کار ایران

نماینده ارومیه در تذکر شفاهی:

مردم خواستار تثبیت و کنترل قیمت‌ها هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۳۷۲

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: مردم خواستار تثبیت و کنترل قیمت ها هستند تا بتوانند برای خود برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایلنا، سید سلمان ذاکر در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رئیس جمهور به دلیل واریز یارانه ۴۰۰ هزار تومانی برای اقشار کم درآمد گفت: رئیس جمهور باید به فکر کنترل تورم، فعال شدن چرخه اقتصاد، بازارچه های مرزی، صادرات و تجار باشد تا بلایی که بر سر ۴۵ هزار تومان آمد، برای یارانه های ۴۰۰ هزار تومانی تکرار نشود، زیرا ارزش پول ملی کاهش می‌یابد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه مردم خواستار تثبیت و کنترل قیمت ها هستند تا بتوانند برای خود برنامه ریزی کنند، ادامه داد: یکی دیگر از خواسته‌های مردم شفافیت آرا است تا بدانند نمایندگان آنها رأی می دهند یا خیر؛ و اینکه پشتوانه رأی آنها چیست و آیا قدرت انتقال مشکلات مردم را دارند. از مجلس می خواهیم که شفافیت آرا نتیجه بخش باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم خواستار در اولویت قرار گرفتن ساماندهی کارکنان دولت هستند، ادامه داد: مگر می شود در یک اداره کارکنان در زمینه دریافت حقوق، کارانه، اضافه کار و اهمیت شغلی با یکدیگر تفاوت داشته باشند؟ آیا این تبعیض و خیانت نیست؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز