خبرگزاری کار ایران

نماینده دشتی در تذکر شفاهی:

دولت خبر ندارد که مردم در تهیه نان شب خود نیز مانده‌اند؟/ اجازه ندهید حرمت‌ها از بین برود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۳۷۶

نماینده مردم دشتی در مجلس گفت: تورم سنگین و کمرشکن، کمر مردم را خم کرده است، آیا دولت خبر ندارد که مردم در تهیه نان شب خود نیز مانده‌اند.

به گزارش ایلنا، غلامحسین کرمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزرای اقتصادی گفت: تورم سنگین و کمرشکن، کمر مردم را خم کرده است، آیا دولت خبر ندارد که مردم در تهیه نان شب خود نیز مانده‌اند. مطمئن باشید مردم مومن و مقاوم ما که همیشه در کنار نظام و مقام معظم رهبری بوده‌اند اجازه دشمن‌شادی نخواهند داد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم انتظار دارند که مجلس انقلابی نظارت و برخورد جدی داشته باشد، بنابراین اجازه ندهید حرمت‌ها از بین برود.

وی در تذکر دیگری خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد: هنوز دهستان کبکان، دشتی و بخش دلوار تنگستان به شدت از لحاظ آب شرب در تنگنا قرار دارد، لطفا دستورات لازم را اجرا فرمایید، همچنین آیا خبر ندارید که حوزه تحت‌الامر شما در استان بوشهر از نخل‌داران تنگستانی بدون آن که قطره‌ای آب در اختیار آنها قرار دهند، حقابه دریافت می‌کنند که این یک ظلم آشکار است و نیاز به دستور ویژه دارد.

کرمی بیان کرد: ستاد حوادث غیرمترقبه تاکنون خسارات کشاورزان را که از تگرگ دچار آسیب شده‌اند پیگیری و پرداخت نکرده است حتی حقابه آنها نیز در نیمه راه باقی مانده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکری دیگر به وزیر نفت گفت: تاکنون قانون اختصاص ۵۰ درصدی فرصت‌های شغلی در حوزه نفت و گاز پتروشیمی مستقر در استان بوشهر نسبت به در اختیار قرار گرفتن نیروهای بومی اجرایی نشده است و این بیانگر عدم همراهی مدیران نفتی است که باید به صورت جدی این موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز