خبرگزاری کار ایران

امروز برگزار شد؛

نشست سفرای عضو سازمان همکاری اکو در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۱۱۵

دویست و شصت و چهارمین نشست شورای نمایندگان دائم کشورهای عضو سازمان همکاری اکو امروز در شهر ساری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دویست و شصت و چهارمین نشست شورای نمایندگان دائم کشورهای عضو اکو امروز در شهر ساری برگزار شد. در این نشست که به ریاست سفیر ازبکستان و با حضور سفرا و نمایندگان کشورهای قزاقستان، ترکمنستان، قرقیزستان، ایران، افغانستان، ترکیه، جمهوری آذربایجان و پاکستان و دبیرکل اکو تشکیل شد، درخصوص همکاری‌های فیمابین در حوزه‌های مختلف تبادل نظر و تصمیم گیری شد. 

شرکت‌کنندگان همچنین در «رویداد بین‌المللی ساری پایتخت گردشگری اکو در سال ۲۰۲۲» که با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، استاندار و مقامات و مدیران ارشد استان مازندران برگزار شد، شرکت کردند. 

قرار است در ادامه این سفر، سفرا و مقامات دبیرخانه اکو از برخی جاذبه‌های گردشگری، اقتصادی و فرهنگی استان مازندران بازدید و در برخی برنامه‌های جنبی شرکت کنند. 

وزرات امور خارجه با اغتمام فرصت و با هدف آشنایی کشورهای عضو با ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان‌های کشور، برخی نشست‌های ماهانه شورای نمایندگان دائم اکو را با همکاری دبیرخانه اکو و مقامات محلی در مراکز استان برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز