خبرگزاری کار ایران

خانه ملل کاشان با حضور سفرای کشورهای عضو اکو راه‌اندازی می‌شود‌

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۱۴۶

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان گفت: همزمان با فصل گل و گلاب کاشان در اردیبهشت ماه که با عطر گل سرخ محمدی این شهر معطر می‌شود، خانه ملل همزمان با حضور سفرای کشورهای عضو اکو در کاشان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، محمدعلی فرجی عصر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری کاشان در قالب کاروان شکوه خدمت در مسیر پیشرفت و توسعه این شهرستان ویژه برنامه‌های مهمی را در اردیبهشت ماه همزمان با ایام گلاب‌گیری طراحی کرده است.

وی از رونمایی "لوگوی گردشگری کاشان با نام اردیبهشت کاشان" همزمان با اختتامیه همایش ملی بافت فرسوده شهرداری کاشان خبر داد و بیان کرد: پیوند خوردن اردیبهشت با نام کاشان تداعی گل و گلاب است که با رونمایی از این لوگو دیار ماندگاران را در تاریخ ذهنمان به ثبت می‌رساند.

مدیر مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان تصریح کرد: دویست و دومین نشست شورای نمایندگان دائم کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در روزهای بیست و یکم و بیست و دوم اردیبهشت ماه به میزبانی کاشان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش ملی بافت های فرسوده شهری با رویکرد بهبود شرایط زندگی در بافت فرسوده و مقاوم‌سازی آن یکی از برنامه‌های ویژه در ایام گلاب‌گیری و بازدید از مراسم و جاذبه های این فصل در کاشان به شمار می‌رود.

فرجی از برگزاری همایش ملی فضای سبز کم آب در روزهای پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت ماه در کاشان خبر داد و گفت: استفاده از تحقیقات و دستاوردهای علمی محققین و مقابله با بحران آب چاز مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز