خبرگزاری کار ایران

بیانیه وزارت اطلاعات به مناسبت روز کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۴۵۷

وزارت اطلاعات به مناسبت فرا رسیدن روز کارگر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

 لیس للانسان الا ما سعی (سوره مبارکه نجم آیه شریفه ۳۹)

۱۱ اردیبهشت روز کارگر نماد یادآوری و توجه ویژه به خدمات این قشر پرتلاش است، اگر چه در فرهنگ غنی اسلام هر روز، روز کارگر بوده و کار و کوشش در مکتب ما، عین عبادت می‌باشد.

نقش بی‌بدیل کارگران در ایران اسلامی ستودنی است، چرا که این تلاشگران مؤمن و انقلابی علی‌رغم مشکلات و مشقات فراوان، علاوه بر حضور در سنگر تولید، در تمامی عرصه‌های دفاع از کشور و پیشبرد اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی حضوری حماسه آفرین داشته و شاهد این مدعا، تقدیم شهدای والامقامی است که هر یک از آنان چون چراغی فروزان همگان را به ادامه‌ی این مسیر الی‌الله رهنمون می‌سازند.

بدیهی است اشتغال، علاوه بر ارتقاء سطح تولید داخلی، موجب افزایش ضریب امنیت پایدار می‌گردد و کارگران عزیز ما در ایجاد امنیت نیز نقش آفرینی می‌نمایند و همواره در خط مقدّم مبارزه با سلطه و عوامل آن، جهادگر و رزمنده بوده و هستند.

فرارسیدن روز پرخیر و برکت کارگر را خدمت تک تک کارگران مؤمن، انقلابی و سخت‌کوش کشور عزیزمان تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند یاری‌گر توانا برای این عزیزان سلامتی، بهروزی و توفیق روزافزون مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز