خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات روز ارتش را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۳۲۴

وزیر اطلاعات در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را به فرمانده کل ارتش تبرک گفت.

به گزارش ایلنا، متن کامل پیام تبریک به شرح زیر است:

سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام و تحیّات الهی بر ارتش با صلابت، مقتدر، سرافراز و سلحشور جمهوری اسلامی ایران؛

درود ملائکه و مقربین و اولیای الهی بر شهدای عظیم‌الشأن ارتش ایران اسلامی. گرامی و جاودان باد یاد و خاطره‌ی حماسه‌های بزرگ، وفاداری‌ها، ایستادگی‌ها، مقاومت سترگ، دفاع و تهاجم‌های ارتش اسلام؛ گسستن آگاهانه و شجاعانه‌ی قیود وابستگی و پیوستن عالمانه و متعهدانه به جریان تاریخی امّت و امامت به رهبری بزرگ مرد تاریخ معاصر، حضرت امام خمینی (ره)، مقاومت اسطوره‌ای و دفاع مقدس در برابر توطئه‌های تجزیه‌طلبانه و ایران‌ستیزانه و حضور سرنوشت‌ساز در جنگ تحمیلیِ استکبار جهانی علیه ایرانِ مظلوم، هجوم رعدآسا و صاعقه‌وار بر خصمِ دون و صیانت از مرزها و کیان مقدّس ایران، چه در مرزها و چه در فرامرزها تا دوردست‌های عالم و وفاداری بی‌نظیر ارتش به ملّت، به آرمان‌های مقدّس انقلاب اسلامی، به رهبر فرزانه‌ی انقلاب و فرمانده کلّ قوا آیت‌الله العظمی خامنه‌ای.

هزاران درود و آفرین بر ارتشی که همواره مورد عنایت ویژه‌ی امامین انقلاب اسلامی و ملّت عزیز، سربلند و قدرشناس ایران می‌باشد.

هم‌رزمان گمنام ارتشیان، از پایگاه عظیم مبارزه و جهاد مقدّس وزارت اطّلاعات و جامعه اطّلاعاتی، ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز خجسته‌ی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراتب مودّت، همدلی و همراهی خویش را اعلام می‌دارند.

دوام توفیقات عظیم و عزتمندانه‌ی آن فرماندهی معظّم و ارتش جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منّان خواهانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز