خبرگزاری کار ایران

رضوانی در تذکر شفاهی خواستار شد:

چاره‌جویی رئیس جمهور برای گرانی‌های افسارگسیخته

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۵۰۳

نماینده مردم تهران در مجلس از رئیس جمهور خواستار چاره جویی برای گرانی های افسارگسیخته شد و گفت: مردم به ویژه در زمینه دارو با مشکلات جدی مواجه هستند، نیاز است رئیس جمهور در این رابطه تدابیر لازم را اتخاذ کند.

به گزارش ایلنا، غلامحسین رضوانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۲ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: اقدام تاکتیتکی عوامل شیطان بزرگ در هتک حرمت حریم رضوی به منظور تثبیت استراتژی تفرقه بین برادران مسلمان در منطقه بود؛ خود آمریکایی ها به طور مکرر اعتراف کردند که داعش را به منظور ایجاد تفرقه بین مسلمانان ایجاد کردند.

وی ادامه داد: محکومیت این جنایت توسط همه آن هایی که از جوهر انسانیت خارج نشده اند و عدم محکومیت آن توسط همه غرب گرایانی که همواره در پازل آمریکا بازی می کنند، امری قابل پیش بینی بود؛ باید هوشیار باشیم غرب گرایان به قدری خود را به شیطان بزرگ فروخته اند که در سه مقطع یعنی سال ۶۹، ۸۰ و ۱۴۰۰ تلاش داشتند در اجابت به درخواست آمریکا برای کشاندن جمهوری اسلامی به جنگ موضع گیری صریح داشتند و ابتدا صدام را خالد ابن ولید نامیدند و شایسته هم پیمانی دانستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، یادآور شد: در سال ۸۰ طالبان اول را شایسته این امر دانستند و در ۱۴۰۰ گفتند باید با طالبان بجنگید و همواره می خواستند برای آمریکا مسیر را هموار کنند تا بتواند در مورد ایران تعرضاتی را انجام دهد.

رضوانی ادامه داد: از رئیس جمهور به دلیل مواضع مستقیم ایشان درباره مذاکرات تشکر می کنیم؛ موضع اخیر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه که خوشبختانه اعلام کرد که مذاکرات مستقیم با آمریکا هیچ فایده ای ندارد شایسته قدردانی است؛ درخواست داریم عوامل دست آموز قهرمان پوشالی دیپلماسی به هیچ وجه در هیات مذاکره کننده ایران حضور نداشته باشند در غیر این صورت ما متحمل آسیب های جبران ناپذیر خواهیم شد.

وی از رئیس جمهور خواستار چاره جویی برای گرانی های افسارگسیخته شد و گفت: هرچند متاسفانه با توجه به راه هموار حذف ارز ترجیحی که توسط مدیریت مجلس تدارک دیده شد حق داریم اظهارنگرانی کنیم به ویژه در زمینه دارو شاهد مشکلات جدی هستیم؛ مردم سرمایه اصلی نظام هستند. آقای رئیس جمهور ما حامی شما بوده و هستیم و باید در رفع مشکلات آن ها جدیت داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز