خبرگزاری کار ایران

تامینی در نطق میان دستور:

شرمنده مردم هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۹

اولویت اصلی وزیر بهداشت رفع مشکلات مردمی است که توان پرداخت هزینه‌های درمان خود را ندارند، در پرداخت پول ترخیص خود از بیمارستان مشکل دارند، کمبود دارو وجود دارد و مشکلات بیمارستان‌ها و کمبود خدمات‌دهی کمر مردم را می‌شکند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌ اولویت اصلی وزیر بهداشت رفع مشکلات مردمی است که توان پرداخت هزینه‌های درمان خود را ندارند.

به گزارش ایلنا، ‌ حسن تامینی لیچائی در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به اظهارات شب گذشته رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: باید به دکتر روحانی تبریک گفت که امروز به عنوان یک سفیر ایرانی در سازمان ملل به سر می‌برد. شکل گفتار اوباما به نوعی نتیجه زحمات شهیدان است و امیدواریم قدردان خون‌های پاک شهیدان باشیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در بسیاری از مواقع شرمنده مردم هستیم به طوری که بسیاری از وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود و مطالباتی که مردم در شرایط سخت دارند، برآورده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در رابطه با مطالبات ملی هیچ فکری نمی‌شود، تصریح کرد: اگر در تهران خدای ناکرده زلزله‌ای بیاید، چه اتفاقی می‌افتد؟

این نماینده مردم به آلودگی هوا اشاره کرد و گفت: این موضوع مشکلات خود را دارند، ضمن اینکه مشکلات در سطح استان‌ها علی‌رغم وعده‌هایی که داده شده بسیار زیاد است.

تامینی لیچائی ادامه داد: بسیاری از مردم مشکلاتی در زمینه‌های بیکاری، فضای ورزشی، فرهنگیان، چایکاران، دامداران، استخرداران پرورش‌ماهی و برنجکاران دارند.

وی گفت: بسیاری از مشکلات با مدیریت‌های صحیح قابل رفع بوده، اما متاسفانه رفع نشده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: در نشستی که روز گذشته با وزیر نیرو داشتیم اعلام کردیم در سطوح مختلف مشکلات زیادی وجود دارد، به طوری که در زمینه سدهای کشور وعده‌های زیادی داده شده اما عملیاتی نشده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس شورای اسلامی افزود: در بخش آب شرب مشکلات زیادی وجود دارد. در بخش مدارس مشکلاتی وجود دارد به طوری که تیربرق‌ها کج شده است. همچنین در بخش کشاورزی و بهداشت و درمان مشکلات زیادی وجود دارد.

وی در پایان خطاب به وزیر بهداشت گفت: اولویت اول شما جابجایی‌ها نیست، بلکه رفع مشکلات مردمی است که توان پرداخت هزینه‌های بیمار خود را ندارند و در پرداخت پول ترخیص خود از بیمارستان مشکل دارند، کمبود دارو وجود دارد و مشکلات بیمارستان‌ها و کمبود خدمات‌دهی کمر مردم را می‌شکند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز