خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۹۰

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با صدور پیامی نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) را به رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایلنا،  متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ

ریاست محترم سازمان حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

 میلاد با سعادت قطب عالم امکان، منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) که به عنوان روز سربازان گمنام آن امام همام نامگذاری شده است را به جنابعالی و آحاد کارکنان خدوم و پرتلاش  حفاظت اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی کشور صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بدون شک بخش اعظمی از عزت، اقتدار، امنیت و افتخار  امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل تلاش و ایثار همکاران جنابعالی است که شبانه روزی و در عین گمنامی مشغول انجام وظیفه هستند.

اینجانب به نمایندگی از آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ضمن تبریک این روز فرخنده و مبارک، عزتمندی و سلامتی جنابعالی، همکاران گرانقدرتان و همه تلاشگرتان خاموش عرصه امنیت را از درگاه الهی خواستارم و تعجیل در فرج حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را مسئلت می‌نمایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمد حسنی

حجت الاسلام عباس محمد حسنی همچنین به مناسبت  روز سربازان گمنام امام زمان(عج) با حضور در سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، با رییس این سازمان دیدار و سالروز ولادت حضرت ولی عصر(عج) و روز سربازان گمنام رابه وی تبریک گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز