خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درپی درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۰۱

حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی درگذشت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

 مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ

مرگ عالم مصیبتى جبران نا پذیر و رخنه ای ترمیم ناشدنى است.

خبر درگذشت عالم وارسته و مرجع عالیقدر حضرت آیت الله العظمی سید محمد علی علوی حسینی گرگانی  باعث تاسف و تالم خاطر شد.

سالها تدریس، تحقیق، تربیت صدها محقق، تالیف ده ها اثر فاخر و تعمیر و ساخت چندین مسجد و درمانگاه کارنامه درخشان و اثرگذار آن عالم ربانی در  تبلیغ و تببین دین مبین اسلام و خدمات عام المنفعه است که یقینا توشه راه آن مرحوم برای آخرت خواهد بود.

بی شک رحلت این عالم فرزانه رخنه‌ای بزرگ و ترمیم نشدنی برای محافل علمی و دینی و مصیبتی عظیم برای دوستداران و شاگردان ایشان خواهد بود.

 اینجانب رحلت آن مرجع عالیقدر را محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)،  مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،  بیت مکرم ایشان، حوزه های علمیه، شاگردان و آحاد مردم قدرشناس تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم  علو درجات از خداوند متعال خواستارم.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

عباس محمد حسنی‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز