خبرگزاری کار ایران

نجابت در تذکر شفاهی:

تکرار تجربه امسال در بررسی بودجه، باعث وهن مجلس، دولت و قانون‌نویسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۹۱۸

یک نماینده مجلس تاکید کرد: به دولت به این شرط اجازه حذف ارز ترجیحی را در بودجه سال ۱۴۰۱ دادیم که قیمت ها در حد شهریور ۱۴۰۰ باشد تا حذف ارز ترجیحی از نظر مجلس مورد قبول واقع شود.

به گزارش ایلنا، روح الله نجابت در نشست علنی نوبت دوم امروز (یکشنبه  ۲۲ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: به عنوان جوان ترین نماینده مجلس روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) را به همه جوانان کشور تبریک می گویم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم در تذکری خطاب به دولت ادامه داد: انتظار ما در مجلس شورای اسلامی و در موضوع مذاکرات هسته‌ای این است که اولاً قانون اقدام راهبردی که مصوبه مجلس است، مورد توجه قرار گیرد. موضوع دیگر اینکه اتفاقات روی کاغذ که در دوره‌های قبل افتاد و آنچه برای ما ملاک است، آورده اقتصادی روی زمین و در سفره مردم است.

وی افزود: اگر قرار است مذاکره‌ای شود اما در معیشت مردم آورده‌ای احساس نکنیم، این مذاکره از نظر ما مطلوب نیست.

نجابت با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین تصریح کرد: ما مخالف هرگونه جنگ هستیم، اما توجه ناظران را به این نکته جلب می کنم که آن کشوری که به غرب اعتماد کرد، حتی نتوانست ۸ روز مقابل یک کشور دیگر دوام بیاورد، اما جوانان ما در جنگ تحمیلی ۸ سال مقابل ۸۰ کشور یک تنه ایستادند و مقاومت کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: تذکری به خودمان در مجلس می‌دهم، این نوع بودجه بستن که امسال تجربه کردیم، نشان داد که اولاً کارآمدی و کارایی لازم را ندارد و اگر قرار باشد دوباره تکرار شود باعث وهن مجلس و وهن دولت و وهن قانون نویسی می شود و باید آن را اصلاح کرد.

وی اظهار کرد: توجه مردم را به این نکته جلب می کنم ما به این دولت به این شرط اجازه حذف ارز ترجیحی را در بودجه سال ۱۴۰۱ دادیم که دولت در چارچوب مشخص مجلس عمل کند. قیمت ها باید در حد شهریور ۱۴۰۰ باشد تا حذف ارز ترجیحی از نظر مجلس مورد قبول واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز