خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

افزایش نامتوازن و غیرمنطقی مناطق آزاد به مصلحت کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۸۵۰

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در چارچوب وظایف قانونی خود، از هیچ کمک و مساعدتی در راه رفع مشکلات اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، آیت الله آملی لاریجانی در دیدار آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، علی نیکزاد نایب رئیس  مجلس شورای اسلامی،سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی و سیدحامد عاملی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه اگر مناطق آزاد کشور بر مبنای قانون خود عمل کند می‌تواند در راستای تولید و اشتغال برای کل کشور مفید باشد، تصریح کرد: مناطق آزاد باید بر مبنای توسعه صادرات و توجه به تولید با هدف توسعه اشتغال در کشور فعالیت کنند .

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مشکلات، ناشی از مسائل بیرونی مانند تحریم‌هاست، به تاثیر برخی سوءمدیریت‌ها در پدیدآمدن پاره‌ای از موانع نیز اشاره کرد و گفت: افزایش نامتوازن و غیرمنطقی مناطق آزاد و ویژه با توجه به آسیب‌هایی که به همراه دارد، به مصلحت کشور نیست و باید در ایجاد این مناطق توجه جدی به این آسیب‌ها داشت.

 آیت‌الله آملی لاریجانی در پایان تاکید کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام در چارچوب وظایف قانونی خود، از هیچ کمک و مساعدتی در راه رفع مشکلات اجتماعی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور دریغ نخواهد کرد.

در این دیدار  سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی نیز به ارائه گزارشی از اهم اقدامات صورت‌گرفته در راستای راه اندازی منطقه آزاد در استان اردبیل پرداخت.

همچنین آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اردبیل با اشاره به شرایط اجتماعی و اقتصادی موجود در استان اردبیل خواستار همفکری و توجه بیشتر نهادهای مسئول به توسعه زیرساخت و رفع موانع موجود در این استان شد.

 نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گزارشی از اهم اقدامات مجلس شورای اسلامی در خصوص مناطق آزاد ارائه نمود.

 سید حامد عاملی استاندار اردبیل هم در این دیدار گزارشی از مهمترین اقدامات صورت گرفته اقتصادی به ویژه در حوزه اشتغال و کارآفرینی بیان داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز