خبرگزاری کار ایران

سرتیپ اکرمی‌نیا:

جهاد تبیین راهکاری اثربخش در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۷۶۷۹

جلسه هم‌اندیشی استادان گروه معارف دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، جلسه هم‌اندیشی استادان گروه معارف دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) نیروی پدافند هوایی با حضور سرتیپ محمد اکرمی‌نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از استادان گروه معارف این دانشگاه برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این جلسه هم‌اندیشی گفت: برابر فرامین مقام معظم رهبری،  امروز جهاد تبیین یک فریضه و راهکاری اثربخش در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن است.

اکرمی نیا افزود: دین اسلام یک دین تبیینی و انقلاب اسلامی ایران هم یک انقلاب تبیینی است. انقلاب اسلامی، انقلابی فکری و فرهنگی بوده که عامل اصلی آن فرهنگ و مذهب تشیع است.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: دشمن در جنگ سخت و نیمه سخت ناکام مانده و به روش غیر اخلاقی و غیر انسانی تحریف روی آورده است.

وی گفت: یکی از الزامات جهاد تبیین مطالعه دقیق تاریخ است که استادان با تسلط بر رویدادها و واقعیات تاریخ معاصر می‌توانند به شبهات و هجمه تحریف دشمن پاسخ مناسب دهند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، الزام دیگر جهاد تبیین را شناخت دقیق اهداف، آرمان‌ها و کارکردهای انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: استادان می‌توانند با تشریح اهداف، کارکردها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تهاجم رسانه ای دشمن علیه انقلاب را خنثی کنند.

وی افزود: ابعاد دشمنی‌ها و علل کینه‌ورزی‌های دشمنان انقلاب باید برای نسل جوان شناسانده و اهداف انقلاب تبیین شود.

اکرمی نیا یکی دیگر از الزامات جهاد تبیین را استفاده از رسانه‌های مدرن معرفی و بیان کرد: باید با استفاده از رسانه‌های مدرن، ابزار هنر و تلاش برای تولید محتوای مناسب و اقناعی از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم و اجازه ندهیم دشمن با امپراتوری شیطانی رسانه‌ای، واقعیات را تحریف کند.

معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی تمدن‌ساز است و در مسیر ساخت تمدن نوین اسلامی قرار دارد. بنابراین برای گام دوم انقلاب و دستیابی به تمدن نوین اسلامی، به مراقبت و دفاع از انقلاب با جهاد تبیین نیاز داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز