خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

سازمان قضائی نیروهای مسلح بازویی توانمند برای نیروهای مسلح است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۱۴۱

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: سازمان قضائی در عمل به عنوان بازویی توانمند برای نیروهای مسلح بوده و فرماندهی معظم کل قوا در جلسات متعدد بر حفظ و تقویت جایگاه سازمان قضائی تاکید داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در دیدار با حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح ضمن تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت علی (ع) و تبریک مجدد انتصاب رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، اظهار داشت: سازمان قضائی در عمل به عنوان بازویی توانمند برای نیروهای مسلح بوده و فرماندهی معظم کل قوا در جلسات متعدد بر حفظ و تقویت جایگاه سازمان قضائی تاکید داشته‌اند و به جهت صیانت از نیروهای مسلح ادامه کار مداوم این سازمان مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به صحبت‌های مقام عظمای ولایت و دیدگاه ایشان نسبت به جایگاه مهم و اساسیِ سازمان قضائی نیروهای مسلح عنوان داشت: رسیدگی تخصصی به پرونده‌ها و شناخت کافی این سازمان نسبت به نیروهای مسلح باعث حفظ شأن و جایگاه نیروهای مسلح در جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همه دوره‌ها رابطه سازمان قضائی و نیروهای مسلح رابطه بسیار خوبی بوده و این امر در چند سال اخیر کاملاً مشهود است.

سرلشکر باقری با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح افزود: آموزش و پیشگیری آنقدر مهم است که در اکثر جلسات با تأکید به این موضوع، ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری آن را در دستور کار خود قرار داده است.

در این جلسه «مهرانفر» معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نیز برخی از مسائل فیمابین سازمان قضائی و ستاد کل نیروهای مسلح را مطرح کرد که سرلشکر باقری دستورات لازم را در مورد آن صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز