خبرگزاری کار ایران

تبریک سرلشکر باقری به رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۶۹۷

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین «احمدرضا پورخان شاهرضایی» را به ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام  سرلشکر باقری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخان شاهرضایی

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی رئیس محترم قوه قضاییه به سمت «ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور» که بیانگر تعهد، لیاقت و توانمندی‌های آن برادر عزیز برای نقش آفرینی در این سنگر حساس و مهم است را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

بی تردید تجارب و آشنایی موثر با رسالت قوه قضاییه و ماموریت‌های نیروهای مسلح و برخورداری از سلامت نفس و قاطعیت در عمل و کارآمدی لازم در مدیریت، پشتوانه مطمئنی برای آن برادر عزیز است تا مجموعه سازمان را در چارچوب سند تحول قضایی با رعایت شأن وجایگاه نظامیان وحفظ اسرار نیروهای مسلح نسبت به اعمال حساسیت وقاطعیت کامل در برخورد قانونی با هر گونه جرمی که مخل نظم واقتدار نیروهای مسلح است راهبری و ضامن سلامت وصیانت نیروهای مسلح قرار دهد.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این مسند خطیر، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از فرامین مفام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) را از ذات اقدس ربوبی مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز