خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ اکرمی نیا: استقلال مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۸۷۰

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور دهه مبارک فجر را فرصتی برای مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و گفت: استقلال یکی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب برای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایلنا، از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا، معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم چهل و سومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی که در قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور برگزار شد، به جایگاه ایران در دوران قاجار و پهلوی اول و دوم در منطقه اشاره و تصریح کرد: ایران در آن دوران کشوری تحقیر شده بود و قراردادهای ترکمانچای و گلستان در دوران قاجار، اشغال ایران در دوران پهلوی اول و ژاندارمی آمریکا در منطقه در دوران پهلوی دوم نشانه ضعف و جایگاه نازل ایران در دوران معاصر بوده است.
وی ادامه داد: کشور عزیزمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بحران‍های زیادی از جمله، تجزیه طلبی، فتنه‍های داخلی، جنگ و تحریم را پشت سر گذاشته و مسیر پر فراز و نشیبی را با موفقیت طی کرده است.
امیر سرتیپ اکرمی نیا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی پنج گام را ترسیم فرموده‍اند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی گام‍های ترسیم شده برای انقلاب است که تا کنون گام‍های اول و دوم را با موفقیت پشت سر گذاشته‍ایم.
وی حمایت از مظلومان جهان و نهادینه سازی دفاع و مقاومت را از دستاورد‍های انقلاب خواند و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات دشمنان در سال‍های اخیر، الگوی نوینی از مقاومت و دفاع منطقه‍ای را ارایه و نهادینه کرده که با ویژگی فرامرزی، فراملی، فرادینی و فرا قومی، بسیار کارآمد و اثربخش است و توانسته در برابر دشمنان بازدارندگی ایجاد نماید.
معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، افزود: انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه، به اصول خود پایبند بوده و امنیت، آرامش و ثبات مرزی و ارزی را برای ایران عزیز به ارمغان آورده است و علاوه بر این ایران را بر قله پیشرفت های علمی و فناوری های نوین مانند نانو، هسته‍ای، سلول‍های بنیادی و فناوری‍های دفاعی نشانده است.
وی افزود: امروز برای حرکت در مسیر تمدن نوین اسلامی به گفتمان سازی در مقیاس تمدنی نیاز داریم و مدیران فعلی باید تمدنی تفکر و اقدام نمایند و برای آینده مدیرانی با تفکر تمدنی تربیت کنیم.
امیر سرتیپ اکرمی نیا با اشاره به اینکه دشمن امروز خود را در مقابل هرگونه تعرض نظامی به ایران ناتوان می‌بیند و با جنگ روایت‌ها به میدان نبرد آمده است، اظهار داشت: در این جنگ دشمن واقعیت‌ها را وارونه نشان می‌دهد و از طریق امپراطوری رسانه‌ای می‌خواهد مسائل کشور را طوری جلوه دهد که مردم دچار یأس و نامیدی شوند و از حمایت و پشتیبانی نظام دست بردارند که به همین دلیل مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موضوع جهاد تبیین را مطرح فرمودند و همه را به تبیین مبانی و دستاوردهای انقلاب دعوت نمودند. بنابراین همه ما باید تبیین‌گر باشیم و در این حوزه فرماندهان، نخبگان و مسئولان به خاطر مرجعیت فکری نقش بسیار اساسی دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز