خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب در پی ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۷۸۰

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی درگذشت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتشار پیامی درگذشت حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال فقید عالیقدر، مرجع عظیم الشأن مرحوم حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (ره) بسیار سخت و ناگواروتاسف باربود.

آن عالم برجسته و استاد کم نظیر حوزه های علمیه از استوانه های استوار و اعلام رفیع علمی و اخلاقی جهان اسلام بود که در طول عمر شریف و پر برکت خویش همواره از مرزهای عقیدتی و علمی دین و سنت نبی مکرم  اسلام(صلی الله علیه وآله) و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) با براهین متقن و ادله محکم و لحاظ شرایط زمان و مکان دفاع کرد.

آثار پرتعداد وگرانبهای مکتوب، سوابق درخشان سلوکی و رفتاری و تربیت خیل عظیم علما و روحانیون و فضلا و هزاران فعالیت اثر بخش و راه گشای ایشان در عرصه های گوناگون اجتماعی و انقلابی ماندگار و مأجور خواهد بود.

اینجانب رحلت آن مرجع بزرگوار تقلید را محضر حضرت بقیة الله الأعظم عج، مقام معظم رهبری مد ظله العالی، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه های علمیه، مسلمانان سراسر جهان و بیت شریف ایشان تسلیت می گویم و علو درجات معظم له و صبر و اجر بازماندگان وارادتمندان ایشان را از خداوند متعال مسألت می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز