خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله صافی گلپایگانی در دیدار وزیر خارجه:

با تعامل با سایر کشورها، در رفع نگرانی‌های مردم بکوشید

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۶۹۹

آیت الله صافی گلپایگانی خطاب به امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان گفت: امیدوارم بتوانید مشکلات مردم شریف کشورمان را برطرف نموده و رضایت و خرسندی مردم را به دست آورید و با تعامل با سایر کشورها، در رفع نگرانی‌ها موفق باشید.

به گزارش ایلنا از قم، امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان با مرجع تقلید شیعیان آیت‌الله صافی گلپایگانی دیدار کرد.

در این دیدار، عبداللهیان، گزارشی از عملکرد فعلی وزارت خارجه و ارتباط با کشورهای اسلامی ارائه نمود.

در ادامه آیت الله صافی با تبریک میلاد مسعود حضرت زینب سلام الله علیها از اقدامات وزارت خارجه در ارتباط با کشورهای منطقه و جهان اسلام تشکر کردند.

این مرجع تقلید در قسمت دیگری از سخنان خود تصریح کرد: امیدوارم بتوانید مشکلات مردم شریف کشورمان را برطرف نموده و رضایت و خرسندی مردم را به دست آورید و با تعامل با سایر کشورها، در رفع نگرانی‌ها موفق باشید.

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: مملکت ما، کشور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و همه ما باید بکوشیم کارها و رفتارمان مورد تایید و رضایت آن وجود مبارک باشد.

این مرجع تقلید در پایان این دیدار گفت: حقیر هم همیشه برای عزت و سربلندی کشور دعا می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز