خبرگزاری کار ایران

صباغیان در اخطار قانون اساسی:

پزشکان تمایلی برای حضور در شهرستان ها و مناطق محروم ندارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۸۰

نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکان با لابی به مراکز استان ها بازمی گردند، آمار بگیرید تا مشخص شود چه تعداد پزشک باید در شهرستان ها حضور داشته باشند و اکنون حاضر نیستند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی خطاب به وزیر بهداشت، گفت: متاسفانه به بهداشت و درمان مناطق محروم توجه نمی شود و پزشکان در مراکز استان ها تجمع کرده اند و در برخی از شهرستان ها با کمترین پزشک متخصص مواجه هستیم.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ایام سرد سال طی چند روز گذشته چندین بار سیستم گرمایشی بیمارستان بافق خاموش شده و بیماران با سرما دست و پنجه نرم کرده و در حال حاضر با بخاری قدیمی بیمارستان گرم می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم انتظاراتی از ما دارند و ما پاسخی برای ارائه به آن ها نداریم، افزود: بیماران هزینه ها و مشکلات بیماری را تحمل می کنند اما نباید سرما نیز بکشند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه پزشکان با لابی به مراکز استان ها بازمی گردند، عنوان کرد: آمار بگیرید تا مشخص شود چه تعداد پزشک باید در شهرستان ها حضور داشته باشند و اکنون حاضر نیستند، در مراکز استان ها هر کجا که می روید تابلوی پزشک متخصص می بینید اما مردم مناطق محروم باید برای درمان به مراکز استان ها مراجعه کنند. از وزیر بهداشت و درمان و رئیس مجلس درخواست دارم به فریاد مردم برسند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار قانون اساسی، گفت: وزیر بهداشت مباحث مطرح شده را شنیدند و باید به مشکلات بیمارستان بافق توجه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز