خبرگزاری کار ایران

کوچک‌زاده در تذکری مطرح کرد:

فیلم اهانت‌های مطهری به من پخش شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۹۶۴

در سایت آقای توکلی که از نمایندگان مجلس هم هستند و اینجا هم حضور دارند٬ نقاشی منتشر شده که گویا من آقای مطهری را پایین کشیدم این موضوع اخلاقی نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس مدعی حذف توهین مطهری به وی در صورت جلسه مجلس شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مهدی کوچک‌زاده در تذکر و اخطار قانون اساسی به استناد ماده ۶۹ که اعلام می‌دارد کلیه مذاکرات مجلس شورای اسلامی به صورت کامل باید از طریق رادیو و روزنامه‌های رسمی منتشر شود، گفت: در این مجلس آقای مطهری به بنده فحش رکیک دادند اما این موضوع از صورت جلسه حذف و پخش نشد.

نماینده اصولگرای مجلس با گلایه از برخوردهای روز یکشنبه گفت: من آن روز در بیمارستان بالای سر مادرم بودم.

وی درباره اتفاقات روز یکشنبه نیز اظهار داشت: کسانی که آرزو دارند به این صندلی‌های مجلس تکیه بزنند حیثیت مجلس را زیر سوال بردند. تحقیقی صورت بگیرد چرا به این صورت عمل می‌کنند.

کوچک‌زاده ادامه داد: در سایت آقای توکلی که از نمایندگان مجلس هم هستند و اینجا هم حضور دارند٬ نقاشی منتشر شده که گویا من آقای مطهری را پایین کشیدم این موضوع اخلاقی نیست.

کوچک‌زاده با بیان اینکه رهبر انقلاب نیز بارها تاکید به پرهیز بی‌اخلاقی کرده‌اند اما این نوع حرکت و عملکرد اخلاقی نیست، تصریح کرد: تقاضا دارم فیلم اظهارات و اهانت رکیک آقای مطهری به من را در گزارش مذاکرات مجلس بیاورید و نطق ایشان نیز در آن روز پخش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز