خبرگزاری کار ایران

از سوی مخبر؛

اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی مربوط به مصارف هدفمندی یارانه‌ها ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۶۴۴

معاون اول رئیس‌جمهور، اصلاحیه آیین‌نامه اجرایی مربوط به مصارف هدفمندی یارانه‌ها، مصوبه تعیین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و همچنین تخصیص اعتبار برای بازسازی خسارات ناشی از زلزله در استان هرمزگان را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، هیات وزیران در جلسه مورخ پنجم دی ۱۴۰۰، با هدف رفع مغایرت موجود در ردیف‌های جدول مصارف هدفمندی یارانه‌ها و به منظور جلوگیری از سردرگمی دستگاه‌های اجرایی و اختلال در مراحل اجرایی، با اصلاح ماده (۳) آیین‌نامه اجرایی تبصره (۱۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور موافقت کرد.

ابلاغ مصوبه تعیین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن

معاون رییس جمهوری مصوبه مربوط به تعیین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن را ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه مورخ یکم دی ماه ۱۴۰۰، علیرضا فخاری را به عنوان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تعیین کرد.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی فخاری می‌توان به مسئولیت‌هایی همچون معاون استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند، رئیس سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران و نماینده وزارت کشور در کمیسیون ماده (۹۹) قانون شهرداری‌ها اشاره کرد.

مصوبه تخصیص اعتبار برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از زلزله در استان هرمزگان ابلاغ شد

با امضای معاون اول رییس جمهور، مصوبه مربوط به تخصیص اعتبار برای بازسازی و جبران خسارات ناشی از زلزله آبان ماه سال جاری در استان هرمزگان ابلاغ شد.

با تصویب هیات وزیران در جلسه مورخ پنجم دی ۱۴۰۰،  مبلغ ۳۴۰۰ میلیارد ریال به صورت هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای بازسازی بخش‌های خسارت دیده اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأسیسات زیربنایی معابر شهری و جاده‌ها ناشی از زلزله آبانماه سال جاری در استان هرمزگان اختصاص یافت.

همچنین مبلغ ۴۷۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) از طریق بانک‌های عامل به منظور جبران خسارات ناشی از وقوع زلزله در استان هرمزگان پرداخت می‌شود.

 

انتهای پیام/
محمدابراهیم ترقی نژاد
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز