خبرگزاری کار ایران

رشیدی کوچی در تذکر شفاهی:

مرجوع شدن محصولات کشاورزی ایران از سوی برخی کشورها نیاز به تحقیق و تفحص از وزارت جهاد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۶۵

نماینده مردم مرودشت در مجلس خواستار رسیدگی دولت به موضوع عدم پذیرش محصولات کشاورزی از سوی سایر کشورها شد که تبدیل به یک افتضاح در این حوزه شده است.

به گزارش ایلنا، جلال رشیدی کوچی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از دولت و کادر درمان برای واکسیناسیون کرونا تشکر می‌کنم چنانچه سه ماه قبل شاهد از بین رفتن روزانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر از هموطنان خود بودیم که امروز این آمار به زیر ۵۰ نفر رسیده است.

نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: امروز مردم می‌پرسند قیمت دلار در سال گذشته ۲۷ هزار تومان بود و امسال نیز به همان میزان است، پس چرا با گرانی‌های روزانه روبرو هستیم لذا در این باره احساس خطر کرده و نگرانم چرا که امید مردم به این مجلس و  این دولت است که نباید به امورات غیرضروری پرداخته و امید مردم را ناامید کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خطاب به رئیس جمهور خاطر نشان کرد: باید دست مدیران میانی اصلاح طلب و غیر همسو کوتاه شود به خصوص که حوزه کشاورزی از این محل دچار آسیب شده و در صحبتی که با خانم پاشایی داشتم عدم پذیرش محصولات کشاورزی در کشورهای دیگر یک افتضاح به بار آورده که نیاز به تحقیق و تفحص از وزارتخانه مربوطه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز