خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت وگو با ایلنا:

عملکرد مجلس یازدهم تاکنون در تضاد با شفاف‌سازی بوده است/ به جای پاسخ به نگرانی افکار عمومی درباره بودجه، باز هم طرح «صیانت» را علم کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۴۴۲

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: امروز که فصل بررسی بودجه در مجلس است و نقدهای جدی نسبت به آن وجود دارد، نمایندگان به جای پاسخگویی به افکار عمومی و متخصصان علم اقتصاد در تصویب‌ قانون بودجه، بازهم طرح به اصطلاح صیانت را علم می‌کنند.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره بازگشت «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» علیرغم این‌که مرکز پژوهش‌های مجلس به این طرح ایردات اساسی گرفته است، گفت: هرگاه شرایطی پیش می‌آید که مجلس باید پاسخگوی عملکرد خود در  دفاع از حقوق ملت باشد، سعی می‌کند با علم به حساسیت مردم به محدود کردن فضای مجازی، با طرح چندباره طرح به اصطلاح صیانت، مردم را سرگرم و افکار عمومی را منحرف کند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در پارلمان گفت: امروز که فصل بررسی بودجه در مجلس است و نقدهای جدی نسبت به آن وجود دارد، نمایندگان به جای پاسخگویی به افکار عمومی و متخصصان علم اقتصاد در تصویب‌ قانون بودجه، بازهم طرح به اصطلاح صیانت را علم می‌کنند. 

وی تاکید کرد: تاکنون عملکرد مجلس یازدهم در تضاد با شفاف‌سازی بوده و با وجود مخالفت افکار عمومی و عدم توان و حتی امکان توجیه این طرح توسط مدافعان آن، اصرار بر بررسی‌اش یعنی نگرانی مجلس از شفاف‌سازی فضای مجازی در مسائل مهم کشور مثل بودجه و تصمیمات دولت و مجلس.

پارسایی عنوان  کرد: با این شیوه بی‌توجهی و تقابل با خواست ملت، تقریبا مردم امید خود از مجلسی که باید صدای آنها باشد را بیش از پیش از دست می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز