خبرگزاری کار ایران

طی هفته آینده؛

اعضای کمیسیون اقتصادی برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ تعیین می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۸۴۶

در نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه بخش اقتصادی لایحه بودجه سال آینده بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز ( یکشنبه ۵ دی ماه ) نشست مشترکی را با رئیس سازمان خصوصی سازی به منظور بررسی آخرین وضعیت واگذاری‌ها و برنامه‌های آتی این سازمان برگزار می‌کنند، در ادامه این نشست اصلاحات لایحه اصلاح قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بررسی می‌شود. همچنین انتخاب سه نفر از اعضای کمیسیون اقتصادی جهت حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده و رای گیری نهایی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دستور کار این روز قرار دارد. 

بر اساس این گزارش کارگروهای اصناف و بازرگانی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روز ( دوشنبه ۶ دی ماه ) نشست‌هایی را به منظور بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور و لایحه اصلاح قانون امور گمرکی برگزار می‌کنند. 

لازم به ذکر است وزیر اطلاعات و معاونین این وزارتخانه با حضور در نشست روز ( دوشنبه ۶ دی ماه ) گزارشی را در خصوص اجرای تعهدات و تکالیف وزارت اطلاعات در حوزه قوانین اقتصادی کشور ارائه می‌کنند. 

اعضای کمیسیون اقتصادی روز (سه‌شنبه ۷ دی ماه ) در نشستی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برش‌ اقتصادی لایحه بودجه سال آینده را بررسی می‌کنند. در این روز کارگروه تخصصی بررسی طرح اصلاح قانون اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و اصلاحات و الحاقات بعدی آن تشکیل جلسه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز