خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خبر داد:

حجت الاسلام ابوترابی خطیب جمعه این هفته پایتخت/ برنامه‌های یوم‌الله ۹دی در نمازجمعه تهران تشریح خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۴۶۱

نمازجمعه این هفته تهران، سوم دی‌ماه در مصلی امام‌خمینی(ره)، به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۰صبح درهای مصلی به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه ضمن بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی گفت: سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران دکتر علی‌محمد نایینی رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی هستند که به ارائه تحلیل و بیان برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله ۹دی خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام علی نوری با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در نمازجمعه تهران گفت: طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر در بخش خواهران و برادران با سلسله برنامه‌ها و فعالیت‌های گوناگون در حوزه مشاوره مطالعه موثر، ایستگاه خط و تا (اوریگامی)، هم عهدی با شهدا، فال شهدا، ایستگاه خلاقیت و نقاشی، ثبت‌نام رایگان کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه کتاب (اتوبوس هدهد)، ایستگاه عکاسی با شهدا، ایستگاه خوشنویسی، ایستگاه هوش‌چین نماز، ایستگاه بازی‌های کودک و نوجوان، ایستگاه کتاب‌های تقریظی مقام معظم رهبری، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، تریبون آزاد (فضایی برای ابراز احساسات نسبت به حضرت فاطمه زهرا(س) و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، بانوی حکمت (معرفی آثار و زندگینامه اولین بانوی فیلسوف ایران خانم طوبی کرمانی)، قصه‌گویی (بازگویی قصه‌های قرآنی و دینی برای کودکان) و غرفه‌ها و بخش‌های مختلف دیگر میزبان نمازگزاران است.

وی ادامه داد: غرفه ورزش، مسابقه، آموزش و سرگرمی نوجوان با ارائه و برگزاری بازی‌های فکری و حرکتی و مسابقات متنوع ورزشی از جمله دارت، بسکتبال و بدمینتون نیز آماده ارائه خدمات به برادران نمازگزار خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی نوری یادآور شد: نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از درب شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و درب شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند.

نماز جمعه این هفته، با همت ستاد نماز جمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از "هیئت آنلاین" همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز