خبرگزاری کار ایران

معاونان جدید سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۱۰۷

معاونان جدید «قضایی و حقوقی» و «نظارت و بازرسی» سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی شدند.

در مراسمی با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و جمعی از مدیران و قضات و کارمندان، محمدرضا یزدانیان به‌عنوان معاون قضایی و حقوقی و علیرضا بیگمرادی به عنوان معاون جدید نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی و از خدمات معاونان سابق تقدیر به‌عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در این مراسم با اشاره به حدیثی از امام کاظم (ع) در خصوص حفظ آبروی مردم گفت: کسی که آبروی مومن را حفظ کند فردای قیامت خداوند گناهانش را رایگان می‌بخشد و خیلی انسان باید مراقب باشد که با یک حرف و شایعه آبروی مردم را نبرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه از چند دهه خدمات خالصانه معاونان قضایی و حقوقی و نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تقدیر کرد و با بیان سوابقی، آنان را مدیران مومن، متدین و انقلابی برشمرد.

 

 

وی خطاب به این دو مدیر با سابقه گفت: شما کوله‌باری از تجارب ارزنده دارید و سازمان قضایی خانه شماست و از این تجارب بهره خواهیم برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان با معرفی محمدرضا یزدانیان به‌عنوان معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: پیوست‌های تحولی این معاونت در شش بند به وی ابلاغ شد تا در جهت تقویت نقاط مثبت و رفع نقاط ضعف و جلوگیری از موازی کاری در برنامه‌ها و مأموریت‌های مختلف مانند پیشگیری از وقوع جرم، کاهش تعداد زندانیان و افزایش دانش حقوقی کارکنان گام‌های مؤثرتری بردارند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین علیرضا بیگ‌مرادی را به‌عنوان معاون نظارت و بازرسی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح معرفی کرد و گفت: از مجموعه حوزه ریاست تا سایر قسمت‌ها هیچ کس از بازرسی و نظارت مستثنی نیست؛ اگر انسان خود را بی‌نیاز از نظارت احساس کند دچار انحراف می‌شود.

وی با اشاره به کار سخت معاونت نظارت و بازرسی گفت: در جذب و شناخت قضات با سواد، ولایی و انقلابی تمامی ابعاد را در نظر بگیرید.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورخاقان تقویت وضعیت معیشتی کارکنان را در این شرایط سخت یک ضرورت برشمرد و افزود: با وجود مشکلات دولت و به‌رغم زحمات قابل تقدیر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، با صرفه‌جویی بهینه و توزیع عادلانه بودجه، تقویت کمک‌های رفاهی در دستور کار قرار دارد.

در ادامه آقایان صفری و غلامی به بیان سوابق کاری خود پرداختند و ابراز امیدواری کردند که سلامت و وضعیت قابل قبول فعلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح حفظ و روز به روز ارتقاء پیدا کند.

یزدانیان که در حال حاضر رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان تهران است، با حفظ سمت به‌عنوان معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح منصوب شد.

بیگ‌مرادی پیش از این مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز