خبرگزاری کار ایران

دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۹۸۶

فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه با رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در این دیدار با بیان اینکه نیروی هوایی جزء افتخارات جمهوری اسلامی است، گفت: اقدام شجاعانه همافران در ابتدای انقلاب اسلامی و مانور ۱۹ بهمن در مدرسه علوی برای همیشه نیروی هوایی را در تاریخ این مملکت جاودان کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: عناصر وابسته و واداده در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما را از بعضی تسلیحات خریداری شده محروم کردند و حتی بخشی از آن‌ها را برگرداندند و اگر ایستادگی دلسوزان نیروی هوایی نبود مابقی را هم قصد داشتند اعاده نمایند.

وی افزود: اگر این اتفاق افتاده بود واقعاً عملیات ۱۴۰ فروند هواپیما و حمله به اچ۳ در غربی‌ترین نقطه خاک عراق در اولین روز‌های جنگ تحمیلی رخ نمی‌داد.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در ادامه با اشاره به تفاوت‌های موجود در مأموریت نیرو‌های مسلح گفت: با محاسبه این تفاوت‌ها، ارتکاب جرایم عمدی در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بسیار کم است و جای تبریک دارد.

وی تصریح کرد: این نشان می‌دهد که از باب پیشگیری و برخورد با تخلفات نیروی هوایی موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان با بیان اینکه سازمان قضایی مقتدر با تصمیمات حکیمانه ضامن اقتدار نیرو‌های مسلح است، گفت: تبعیت از ولایت و انجام وظایف در راستای مأموریت‌هایی که قانون اساسی تعریف کرده راهی است که همه پیش روی داریم.

امیرسرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش نیز با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان به عنوان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: دید باز و شناخت خوبی که شما از نیروی هوایی دارید موجب خرسندی است و تمامی تلاش‌مان را می‌گذاریم که فرامین مقام معظم رهبری را با پشتیبانی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح عملی نماییم.

وی تصریح کرد: حتی یک متهم هم برای نیروی هوایی ارتش زیاد است چون حضرت امام (ره) این نیرو را نیروی الهی نامیده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز