خبرگزاری کار ایران

موسوی در تذکر شفاهی:

نمایندگان انقلابی مجلس آمادگی دارند شفاف‌سازی را به نحو احسن انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۹۷۹۷

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودروسازان افزایش قیمت را بر ملت مظلوم ایران تحمیل کردند، گفت: انحصار و مافیا در خودروسازی بیداد می کند.

به گزارش ایلنا، سید علی موسوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود گفت: متاسفانه خودروسازان توانستند افزایش قیمت را به ملت مظلوم ایران تحمیل کنند، امروز انحصار و مافیا در خودروسازی بیداد می کند و حضور مدیران ناکارآمد این صنعت را با مشکل مواجه کرده است.

وی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: خشکسالی موجب متضرر شدن کشاورزان شده است، لطفا حق بیمه کشاورزان را افزایش داده و برای جبران خسارت کشاورزان تدبیری بیاندیشید.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در رابطه با موضوع شفافیت تصریح کرد: نمایندگان انقلابی مجلس آمادگی دارند شفاف‌سازی را به نحو احسن انجام دهند. ما برای شفاف سازی اموال و آرای خود آمادگی داریم. ملت ایران؛ ما آماده شفاف‌سازی در هر زمینه‌ای هستیم، هر که حسابش پاک است، از محاسبه چه باک است.

نماینده مردم ملکان در مجلس یازدهم اضافه کرد: از همکارانم در فراکسیون مناطق محروم درخواست دارم در کمیسیون های خود برای عضویت در کمیسیون تلفیق کاندیدا شوند تا از حق و حقوق مناطق محروم دفاع کنند. ردیف بودجه مناطق محروم را دولت در اختیار گرفته، ما صدای محرومان هستیم و در مجلس انقلابی اعلام می کنیم که از حق و حقوق مناطق محروم دفاع خواهیم کرد. همچنین از عادلانه کردن حقوق کارکنان حمایت می کنیم تا حق آنها به صورت کامل پرداخت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز