خبرگزاری کار ایران

مرحبا در تشریح کمیسیون اقتصادی مجلس:

اعضای هیئت تحقیق و تفحص مجلس از بانک‌های دولتی انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۸۹۱۰

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این کمیسیون در نشست امروز ضمن انتخاب اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی، با حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز بررسی شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مرحباء سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: در این نشست با رای کمیسیون، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از بانک‌های دولتی انتخاب شدند و بر این اساس محمد علیپور، سید غنی نظری،محسن  علیزاده،مسلم صالحی،فتح الله توسلی، غلامرضا مرحبا، رحیم زارع، احسان ارکانی، مجتبی رضاخواه، غلامرضا منتظری، سید محسن دهنوی، دشتی اردکانی، آرا شاوردیان، سیدنظام موسوی و محمد رشیدی، عضو این هیئت شدند.

وی بیان کرد: موضوع درخواست تحقیق و تفحص از شرکت لاستیک بارز کردستان نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که با موافقت کمیسیون این درخواست تصویب شد.

مرحباء همچنین با اشاره به حضور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در جلسه کمیسیون اقتصادی اظهار کرد: احمد اصانلو در این جلسه در خصوص فعالیت‌ها و وظایف سازمان که بیشتر در حوزه تخلفات صنفی، بهداشتی، قاچاق کالا و ارز و مشکلات پرسنل و رسیدگی به شرایط کاری آنهاست، گزارشی را ارائه کرد. رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نگاه تحول‌گرایانه نسبت به ساختار تعزیرات دارد تا بتواند، اثربخشی و بهره‌وری این سازمان را افزایش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز