خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

هزینه در ورزش، سرمایه‌گذاری است/ ورزش یک پدیده چندجانبه با ابعاد اقتصادی، اجتماعی و حتی دیپلماسی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۰۵۶۳

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: در ورزش هزینه‌ای وجود ندارد، بلکه از ابتدا تا انتها سرمایه گذاری برای امروز و آینده است.

به گزارش ایلنا، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم رونمایی از سردیس پنج نفر از طلایه داران بازی‌های آسیایی گفت: ورزش یک پدیده چند جانبه است؛ از یک منظر واقعا یک صنعت و از منظری دیگر یک پدیده مهم اجتماعی است.

وی افزود: ورزش گرچه از سیاست به دور است، اما در حوزه سیاسی نیز به ویژه در مواقعی که شاید فرصت سخن از دیپلماسی نیست، افتخار آفرینی می‌کند.

رئیس مجلس در ادامه بیان کرد: در ورزش هزینه‌ای وجود ندارد، بلکه از ابتدا تا انتها سرمایه گذاری برای امروز و آینده است؛ اگر از این پدیده غفلت شود، هزینه‌های سرسام آوری در حوزه آسیب‌های اجتماعی به بار خواهد آمد که بعد‌ها با هزینه صد‌ها برابری نیز هرگز جبران نمی‌شود.

قالیباف ورزشکاران و قهرمانان را الگو جوانان و نماد فرهنگ کشور خواند و تصریح کرد: حتما در مجلس تلاش خواهیم کرد تا در حداقل زمان ممکن و بر اساس قانون آیین نامه داخلی، رفع مشکلات این حوزه را پیگیری کنیم.

وی افزود: باور دارم؛ مشکل اول کشور نبود امکانات نیست، بلکه نداشتن یک برنامه مشخص، نقشه راه مدون و مدیریت در سطوح مختلفی است که به ما آسیب وارد کرده است، هر کجا به فرهنگ ما می‌توانیم باور داشتیم از مشکلات عبور کرده و به موفقیت رسیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز