خبرگزاری کار ایران

ابوترابی فرد:

تعیین تکلیف اجرای طرح‌ها و لوایح آزمایشی قوانین در هیات رئیسه بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۲۴۸

تذکرات نمایندگان با ظاهر آیین‌نامه هماهنگ است، اما همواره روال بر آن بوده که برای رفع این تنگناها از فرصت‌ها استفاده کنیم و در این طرح نیز بر اساس روال هیات رئیسه عمل کرده‌ایم اما حال در پیشنهاد کمیسیون عمران آمده که قانون را از زمان انقضای مهلت تعیین‌شده تمدید کنیم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی تعیین تکلیف اجرای طرح‌ها و لوایح آزمایشی قوانین در هیات رئیسه مجلس خبر داد و گفت: برای رفع پاره‌ای از مشکلات این موضوع را در هیات رئیسه بررسی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن ابوترابی‌فرد در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح تمدید مهلت آزمایشی قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علایم تجاری در پاسخ به تذکرات نمایندگان برای پایان یافتن مهلت آزمایشی قوانین افزود: اگر در آیین‌نامه به طور شفاف آمده بود که بعد از انقضای قوانین امکان تمدید آنها وجود ندارد بدون شک هیچ جای تردیدی وجود نداشت.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تذکرات نمایندگان با ظاهر آیین‌نامه هماهنگ است، اما همواره روال بر آن بوده که برای رفع این تنگناها از فرصت‌ها استفاده کنیم و در این طرح نیز بر اساس روال هیات رئیسه عمل کرده‌ایم اما حال در پیشنهاد کمیسیون عمران آمده که قانون را از زمان انقضای مهلت تعیین‌شده تمدید کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز