خبرگزاری کار ایران

ملاقات مردمی رئیس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی شهید قدوسی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۶۷۲

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با حضور در مجتمع قضایی شهید قدوسی با مراجعان دیدار و گفت‌وگو کرد و به درخواست‌ها و مشکلات قضایی آنان پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران همراه محمد ملایی معاون قضایی و اجرایی و فلاح مدیر دفترکل محاکم، در راستای برنامه‌های دیدار مردمی (میز خدمت) با حضور در مجتمع قضایی شهید قدوسی با مراجعان دیدار و گفت‌وگو کردند و به درخواست‌ها و مشکلات قضایی آنان پاسخ دادند.

جعفری گفت: بیشتر گلایه مراجعان، اطاله دادرسی است و در حل این معضل به ضرورت آموزش جهت افزایش اطلاعات حقوقی عموم جامعه، استفاده از راهکار‌های پیشگیرانه جهت کاهش وارده و تلاش مضاعف دستگاه قضایی در رسیدگی‌ها اشاره کرد.

وی تشکیل کمیته‌های رفع اطاله دادرسی در ستاد محاکم و مجتمع‌های قضایی تهران و فعالیت جدی آنان را در این راستا ضروری دانست.

پس از اتمام ملاقات مردمی جلسه‌ای با حضور رئیس کل محاکم تهران و قضات مجتمع قضایی شهید قدوسی تشکیل و در فضای کاملا صمیمی به مشکلات و سئوالات مطروحه پاسخ داده شد و مقرر شد پیشنهاد‌های مطروحه از سوی قضات جهت پیشبرد بهتر امور از سوی سرپرست مجتمع تنظیم و جهت اقدام لازم به ستاد محاکم تهران ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز