خبرگزاری کار ایران

خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نود مجلس:

استنکاف صالحی از اجرای قانون راهبردی لغو تحریم‌ها محرز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۰۶۴

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با اشاره به گزارش کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی این کمیسیون درباره اجرای قانون راهبردی برای لغو تحریم‌ها، گفت: استنکاف رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در امتناع و یا ممانعت از اجرای این قانون برای اعضای کمیسیون اصل نود محرز شد.

به گزارش ایلنا، علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نود درباره نشست عصر امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی که به بررسی پرونده‌های موجود در کمیته‌های این کمیسیون و ارائه گزارش از سوی آنها پرداخته شد، اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارش کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون پیرامون اجرای قانون راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ایران قرائت شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این قانون در ۱۲ آذرماه سال ۱۳۹۹ به تصویب مجلس رسید و سازمان انرژی اتمی را موظف به اجرای مفاد آن کرد، اظهار داشت: بر اساس کارشناسی‌های مختلف و جلساتی که با رییس سابق سازمان انرژی اتمی و معاونین این سازمان در کمیسیون اصل نود برگزار شد و نیز ارسال نامه حاوی سوالات مختلف از آقای علی اکبر صالحی، استنکاف وی در امتناع و یا ممانعت از اجرای این قانون محرز شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شد گزارش کامل این موضوع که به تصویب اعضای کمیسیون اصل نود رسیده است، جهت قرائت در صحن علنی به هیأت رئیسه مجلس ارجاع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز