خبرگزاری کار ایران

شکایت از آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به کمیسیون اصل ۹۰

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۲۹

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از ارجاع شکایت از آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان به کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی خبر داد.

احمد نادری در گفت‌وگو با خانه ملت  عنوان کرد: حسب شکایات متعدد واصله و بررسی‌های صورت پذیرفته در خصوص وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان (از مجموعه‌های وابسته به این وزارت) و پیرو تذکرات مکرر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این دو دستگاه، شکایت مطروحه در خصوص وزیر آموزش و پرورش آقای محسن حاجی میرزایی و رئیس دانشگاه فرهنگیان آقای حسین خنیفر رسماً جهت رسیدگی، بررسی و تعقیب موضوع به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از جمله اهم موارد مطروحه در این پرونده می‌توان به مسائل مربوط به رتبه‌بندی معلمان و همسان‌سازی حقوق اساتید، مشکلات مرتبط با کسورات حقوق دانشجو معلمان، مباحث سند ۲۰۳۰ و  تضاد منافع مدیران اشاره کرد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی افزود: انتصابات و جابه‌جایی‌های خارج از اصول و شایستگی، جذب هیئت علمی سفارشی، مدارک تحصیلی جعلی و تخلفات کنکور سراسری و عدم توجه به عدالت و کیفیت آموزش  نیز از دیگر موارد مطروحه است که به منظور تعالی نظام تعلیم و تربیت مورد بررسی و رسیدگی قانونی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز