خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی در تذکر شفاهی:

حق الزحمه ناظران انتخابات شوراها پرداخت نشده است/قالیباف: این مساله در حال پیگیری و انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۶۲۴

نماینده مردم قم در مجلس، گفت: حق الزحمه ناظران انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت نشده است.

به گزارش ایلنا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی در جلسه صحن علنی امروز ۱۴ شهریور مجلس، طی سخنانی گفت: نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برعهده مجلس بود از این رو هیات بخش ها و استان ها و شهرستان‌ها افرادی را به عنوان ناظر بر صندوق های اخذ رأی تعیین کردند.

وی ادامه داد: وزارت کشور حق الزحمه هیات های اجرایی و شورای نگهبان نیز حق الزحمه هیات نظارت شورای نگهبان را پرداخت کردند اما متاسفانه هیات مرکزی انتخابات، حق الزحمه ناظران انتخابات شوراهای شهر و روستا را پرداخت نکرده است در همین راستا نمایندگان در شهرستان ها و حوزه های انتخابیه تحت فشار آن ها بوده و با تماس مکرر آن ها روبه رو هستند.

نماینده قم در مجلس یازدهم خطاب به رئیس مجلس، بیان کرد: از شما درخواست دارم دستور فرمایید حق الزحمه ای که قرار بود وزارت کشور از محل ۶۰ میلیارد تومان پیش بینی شده در بودجه برای برگزاری انتخابات پرداخت کند را پرداخت کند. همچنین به وزیر کشور و هیات مرکزی انتخابات تذکر داده شود تا این مهم انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: این موضوع در حال پیگیری بوده و دوستان ما در هیات نظارت و اجرایی نیز نسبت به آن مطلع هستند همچنین وزارت کشور نیز در حال پیگیری موضوع بوده و پیش بینی اعتبارات انجام شده است و سازمان برنامه و بودجه باید با اولویت این اعتبار را واگذار کند، ما نیز پیگیر خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز