خبرگزاری کار ایران

این هفته در کمیسیون آموزش مجلس صورت می‌گیرد؛

حضور متولیان ۳ وزارتخانه برای بررسی موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۰۸۸

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس این هفته با حضور بهرام عین اللهی و محمدعلی زلفی‌گل وزرای بهداشت و درمان و علوم، تحقیقات و فناوری به همراه علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش موضوع بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را در دستور کار خود خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی این هفته در روزهای یکشنه و سه شنبه (۱۴ و ۱۶  شهریورماه ) نشست تخصصی خواهند داشت.

بر همین اساس ادامه بررسی شور دوم طرح جهش تولید دانش بنیان نخستین دستور کار کمیسیون در این هفته در روز یکشنبه است.

در همین روز، انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح «حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی»، انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک لایحه شفافیت و طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات و انتخاب ۵ نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح جامع توسعه فناوری‎‌های مکان محور(ژئوماتیک) در کشور در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

در روز سه‌شنبه نیز بررسی موضوع مهم بازگشایی مدارس و دانشگاه‌‎ها در شرایط کرونایی کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در برنامه کمیسیون آموزش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز