خبرگزاری کار ایران

نادری در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری:

سخنرانی «زلفی‌گل» در محضر رهبر انقلاب، منجر به ایجاد «بنیاد ملی نخبگان» شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۱۷۴۷

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر گفت: وجهه انقلابی و مشی بسیجی در عرصه‌های مختلف سبب شده به عنوان دبیر مجمع اساتید استان انتخاب شوند. ایشان چندبار در محضر مقام معظم رهبری سخنرانی کردند و یکی از این سخنرانی‌ها منجر به ایجاد بنیاد ملی نخبگان شد. می فرمایند ایشان سابقه و تجربه ندارند این هم تخصص و تجربه؛ آیا قبول داریم دانشگاه اشل کوچک وزارت خانه است و مسائل نسبتا مشترک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد نادری در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: آقای دکتر زلفی گل آنطور که باید و شاید خود را معرفی نکردند و به ایشان جفا شد. با شناخت لازم است بگویم ایشان یکی از افتخارات علمی کشور ما در دنیا هستند و چهره شناخته شده علمی هستند. دریافت نشان پژوهش و دریافت نشان مدیر جهادی و انقلابی از جمله افتخارات ایشان است. همین دستاوردها ایشان را لایق این کرده که خیابانی به نام ایشان در همدان نامگذاری شود. 

وی ادامه داد: وجهه انقلابی و مشی بسیجی در عرصه‌های مختلف سبب شده به عنوان دبیر مجمع اساتید استان انتخاب شوند. ایشان چندبار در محضر مقام معظم رهبری سخنرانی کردند و یکی از این سخنرانی‌ها منجر به ایجاد بنیاد ملی نخبگان شد. می فرمایند ایشان سابقه و تجربه ندارند این هم تخصص و تجربه؛ آیا قبول داریم دانشگاه اشل کوچک وزارت خانه است و مسائل نسبتا مشترک است. 

وی افزود: ایشان ۱۱ سال سابقه معلمی دارند، نه تنها یک وزنه علمی هستند بلکه نظریه پرداز هستند. یک شخصیت جامع دارند که هم انقلابی است و هم تخصص دارد و تحولی است. از انقلابیون همدان بپرسید آیا ایشان انقلابی هستند یا نه؟ سال ۸۸ چه کسی در دانشگاه را به روی فتنه گران بست؟ جفا نکنیم!

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام شهر گفت: می فرمایند چرا فلانی‌ها حمایت می‌کنند، خب حمایت می‌کنند. ایشان با همکاران دانشگاهی مهربان هستند باید مشی ایشان را حمایت کنیم. نخبگان علمی انقلابی مثل آقای کامران دانشجو از ایشان حمایت می کنند. بحث هایی مطرح شد که لازم است دوستان برنامه وزیر را بخوانند. ایشان هدفمند کردن آموزش و پژوهش را در دستور کار دارند. شهادت میدهم مواردی که مطرح شده ناروا است و در رسانه ها مطرح شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز