خبرگزاری کار ایران

خضریان:

تقویت معیشت معلمان و فرهنگیان اولویت کمیسیون اصل نود برای وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۳۵۳

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ تقویت معیشت معلمان و فرهنگیان و عدالت آموزشی را از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه کمیسیون با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا خضریان سخنگوی اصل ۹۰ درباره جلسه کمیسیون با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در کمیسیون اظهار داشت: در جلسه کمیسیون وزیر پیشنهادی با آموزش و پرورش تاکید بر این بود که باید مدارس و فضای عدالت آموزشی را به نفع مردم و توده‌های مردم در کشور تقویت کنیم و حوزه تغییر نحوه آموزش به سمت عقل محوری به جای طلب محتوا برود که یکی از الزامات آن تقویت معیشت معلمان و فرهنگیان است. معلمان ما در اقصی نقاط کشور برای تامین معیشت خود دو شغله هستند که یک بار برای همیشه باید حل شود. همچنین تحول بنیادین در آموزش و پرورش و طرح معیشت معلم بر مبنای دانشگاه فرهنگیان از محورهای جلسه بود. 

وی افزود: در جلسه با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تاکید کمیسیون بر تقویت بنیادی حوزه جوانان در کنار ورزش و تقویت ورزش و حل مشکلات آن بود. می‌توانیم این ظرفیت را فراهم کند که هرچقدر در ورزش عمومی بیشتر هزینه کنیم، در بهداشت و درمان و حوزه سالمندی و درمان کمتر هزینه شود؛ لذا منطق اقتصادی در حوزه اجتماعی دارد. 

نماینده مردم تهران افزود: اما از این طرف نباید حوزه جوانان را به وام‌های ازدواج تقلیل دهیم بلکه باید به سمت تربیت جوان مومن انقلابی برویم و به او شوق بدهیم. همچنین وزیر پیشنهادی اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و علوم و ارتباطات در جلسه بعدازظهر کمیسیون حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز