خبرگزاری کار ایران

نخعی مطرح کرد؛

طرح مسائل حوزه انرژی با حضور وزرای پیشنهادی اطلاعات و بهداشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۲۶۴

سخنگوی کمیسیون انرژی به تشریح جلسه این کمیسیون با وزرای پیشنهادی بهداشت و اطلاعات پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون با وزیر پیشنهادی اطلاعات، اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با وزیر پیشنهادی اطلاعات داشتیم که راهبردها و برنامه‌های مدنظر خودشان را ارائه کردند. اعضای کمیسیون نیز سوالات و عناوینی که مد نظرشان بود به ویژه در حوزه انرژی و ارتباطی که با مجموعه وزارت اطلاعات دارد، مطرح کردند که در نهایت ایشان توضیحاتی ارائه دادند. 

وی افزود: در حال حاضر جلسه کمیسیون با وزیر پیشنهادی بهداشت در حال برگزاری است، بعد از ظهر دیروز نیز جلسه‌ای با وزیر نفت داشتیم که در مورد راهبردهای کلان انرژی به ویژه در خصوص نفت و گاز، صحبت‌هایی مطرح شد؛ ایشان نیز سیاست‌ها و برنامه‌هایی که مد نظرشان بود را ارائه دادند. 

نماینده مجلس یازدهم اظهار داشت: ما با چالش‌های جدی در حوزه انرژی به ویژه در بحث نفت و گاز و همچنین تراز منفی گاز، استفاده بالای انرژی، خام فروشی و مواردی از این دست مواجهیم که در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت. کمیسیون انرژی در نهایت در مورد دو وزیر پیشنهادی نفت و نیرو جمع‌بندی خودش را در روز رای اعتماد ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز