خبرگزاری کار ایران

انصاری:

برنامه پیشنهادی وزیر کار باید با جرئیات بیشتری بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۸۲۰

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جلسه با وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه او شاخص‌های مسئول دولت انقلابی را دارا است، گفت: اما برنامه ارائه شده ایشان باید با جرئیات بیشتر بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون با وزیر پیشنهادی کار تعاون و رفاه اجتماعی اظهار داشت: قریب به دوساعت با آقای دکتر عبدالملکی وزیر پیشنهادی جلسه داشتیم، همکاران سوالات مختلفی داشتند که مطرح شد. از دو منظر کلی یکی ویژگی‌هایی که مدیران دولت‌آینده باید از منظر اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم داشته باشند و همچنین اینکه انقلابی، پاکدست و مسلط به مسائل اقتصادی باشند و با توجه به سوابق علمی و تالیفات وزیر پیشنهادی، نمایندگان موافق ایشان بودند. 

وی ادامه داد: در برخی از زمینه‌های تخصصی با توجه به اینکه وزات تعاون کار و رفاه اجتماعی گستردگی دارد و وسعت اختیارات این وزات خانه زیاد است، نمایندگان سوالات تخصصی داشتند و تاکید کردند که برنامه ارائه شده کلی است و باید جزئیات بررسی شود. در مجموع نسبت به بخش اول که ویژگی‌های دولتمردان آینده بود، نظرشان مثبت اما درباره برنامه تاکید دارند با رویکرد اجرایی‌تر و جزئی‌تر که هم حوزه تعاون و کار و همچنین تامین اجتماعی و صندوق‌های اجتماعی بررسی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز