خبرگزاری کار ایران

میرتاج الدینی در تذکر شفاهی:

سازمان برنامه و بودجه تاخیر ۸ ساله در زمینه آبگیری سد شهید مدنی را جبران کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۷۶۰

نماینده تبریز با تاکید بر اینکه سد شهید مدنی تبریز هشت سال قبل تکمیل شده اما در طول این سال‌ها به دلیل‌عدم تامین اعتبار، آبگیری نشده است، گفت: هزینه آبگیری سد شهید مدنی بیست برابر افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا میرتاج الدینی در صحن علنی امروز سه شنبه پنجم مردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن بیان حدیثی از علی (ع) تحت عنوان اینکه «مردم بی‌نیاز می‌شوند، اگر به عدالت در میان آن‌ها رفتار شود» گفت: همه تصمیمات و اقدامات مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس باید احساس عدالت وعدم تبعیض را در میان مردم ایجاد کند. 

وی با اشاره به اینکه تصمیمات غلط، ترک فعل‌ها وعدم اقدام به موقع به تبعیض‌ها دامن می‌زند، گفت: اگر دولت‌ها، هشدارهای مقام معظم رهبری درخصوص خوزستان را جدی می‌گرفتند و مصوبه مجلس درخصوص تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای را اجرایی می‌کردند، با مشکل قطعی برق مواجه نمی‌شدیم. 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: چرا مسئولان حوزه آب علی رغم مخالفت کارشناسان، دریچه‌های سدها را در زمستان سال ۹۹ باز کردند و باعدم مدیریت، موجب هدررفت آب سدها و مشکلات مردم خوزستان شدند. 

میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه سد شهید مدنی تبریز هشت سال قبل تکمیل شده اما در طول این سال‌ها به دلیل‌عدم تامین اعتبار، آبگیری نشده است، عنوان کرد: هزینه آبگیری سد شهید مدنی بیست برابر افزایش داشته، از سازمان برنامه و بودجه درخواست داریم تاخیر  هشت ساله در زمینه آبگیری سد مذکور را جبران کند. 

این نماینده مردم خاطرنشان کرد: شبکه فاضلاب آذرشهر و اسکو کماکان باعدم تامنی اعتبار روبرو است. اعتبارات قطره چکانی هیچ زمانی مشکل این دو شهرستان را برطرف نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز