خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور؛

عزم دولت به اتمام رساندن پروژه‌های ناتمام است

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۴۵۱

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه بهره‌برداری سدهای شهریار و شهید مدنی از اهمیت بسیاری بالایی دارد، گفت: عزم دولت به اتمام رساندن پروژه‌های ناتمام است تا سرمایه‌های میلیاردی کشور در زمین نخوابد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از سد شهیدمدنی در خصوص آخرین وضعیت این سد عنوان شد: سد شهید مدنی تقریبا از لحاظ فیزکی به اتمام رسیده است، اما اقداماتی چون تملیک اراضی و مسیرسازی جهت آبگیری آن لازم است تا به بهره‌برداری رسیده و به منطقه گردشگری تبدیل شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه بهره‌برداری از سدهای شهریار و شهید مدنی اهمیت بسیاری بالایی دارد، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا اعتبار لازم جهت تکمیل این سدها را از سوی دولت و سازمان تامین کنیم تا سد شهیدمدنی و سد شهریار آبگیری شود.

نوبخت با بیان بر این‌که سد شهریار نیز وضعیتی مشابه سد شهیدمدنی دارد، یاد آور شد: عزم دولت به اتمام رساندن پروژه‌های ناتمام است تا سرمایه‌های میلیاردی کشور در زمین نخوابد و با اتمام چنین پروژه‌هایی که جزو اولویت‌های دولت است در هفته آینده جلسه‌ای جهت انعقاد تفاهم‌نامه رسمی بین سازمان برنامه و بودجه و مسئولان آذربایجان شرقی برگزار ‌شود تا اعتبارات و تعهدات تعیین شده و این زیرساخت‌ها به بهره‌برداری برسد.

وی در پایان درباره سفر امروز خود به استان، تصریح کرد : به رغم شرایط سخت اقتصادی سفر امروزمان به آذربایجان شرقی موثر بوده و انشاالله در سفر آینده، راه آهن میانه- بستان آباد به بهره‌برداری رسیده و سال آینده نیز پروژه خط ریلی میانه-بستان‌آباد- تبریز افتتاح و سد شهید مدنی نیز آبگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز